Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Zmiana działania czatu w EVE Online. Jest jeszcze trudniej
Gracze EVE Online nie mają ostatnimi czasy łatwego życia. Zaczęło się od zaplanowanego przez twórców najazdu Drifterów (potężnych postaci niezależnych), którzy zaczęli oblężenie na obiektach graczy. Wszystko za sprawą dodatku Invasion. Warto dodać, że ci wrogowie są w grze od lat, jednak nigdy wcześniej nie atakowali w takiej liczbie. Użytkownicy wciąż nie znaleźli schronienia przed inwazją. Jak się okazuje - będzie jeszcze gorzej. Od wczoraj zmianie uległ system czatu. Co to konkretnie oznacza?

Zacznijmy od króciutkiego wprowadzenia. Czat w EVE Online jest jedną z kluczowych mechanik. Obszar gry jest podzielony na trzy główne przestrzenie: bezpieczną, nullsec i Wormhole. Dwie pierwsze znane są jako Znana Przestrzeń, trzecia natomiast jest Przestrzenią Nieznaną. Do wczoraj, kiedy gracze poruszali się po znanych rejonach kosmosu, otrzymywali powiadomienie na temat tego, kto jest lub był tam przed nimi (a także informację o stronie konfliktu jednostki). To pomagało w podjęciu decyzji o ewentualnym starciu lub ucieczce.

Zupełnie inaczej działało to w Nieznanej Przestrzeni - system nie dostarczał nam informacji na temat ewentualnych „sąsiadów” (do momentu, w którym Ci sami nie zdecydowali się na kontakt), co sprawiało, że łatwo było tam ukryć liczne siły uderzeniowe. Różnica między Przestrzeniami zapewniała balans rozgrywki jasno dzieląc obszar działań na bezpieczny i niebezpieczny. Tak było do wczoraj. Teraz zasady komunikacji znane z Nieznanej Przestrzeni obowiązują również w nullsec. To sprawia, że pozostała tylko jedna bezpieczna strefa dla graczy.

To kolejny krok na drodze do „uhardkorowienia” i tak już trudnej produkcji. Dotychczasowe sposoby pozyskiwania surowców oraz szlaki kosmiczne ulegną zmianie. Wszystko to, by dopasować się do nowych warunków i przetrwać w grze. Większą rolę odegra obserwowanie innych graczy i planowanie kolejnych ruchów.

Źródło:
"Serek" - GRY-OnLine
Klemens
2019-07-13 13:12:28
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow